باغ پرندگان تهران

0 (بدون بررسی)
تهران ، اتوبان بابایی
از 0 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مدت زمان

نوع فعالیت

تور ویژه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

فارسی

درباره فعالیت

باغ پرندگان تهران ؛ دیدار با زیباترین پرنده‌های جهان

باغ پرندگان تهران، بزرگ‌ترین و کامل‌ترین باغ پرندگان ایران است که در شمال شرق تهران و در دل جنگل لویزان قرار دارد که در سال 1391 افتتاح شد.

این باغ با مساحت ۲۰ هکتار واقع در جنگل لویزان، محل زندگی بیش از ۲۵۰ گونه پرنده از سراسر جهان است. در این باغ، شما می توانید با پرندگان زیبا و خوش صدا از نزدیک آشنا شوید، عکس های خاطره انگیز بگیرید، و لحظات شاد و آرام را در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید.

باغ پرندگان تهران نه تنها یک مکان تفریحی است، بلکه یک مرکز آموزشی و پژوهشی نیز محسوب می شود که به حفظ و نگهداری پرندگان در محیط طبیعی خود اهمیت می دهد.

فازهای مختلف این مجموعه

این باغ دارای دو فاز مختلف است: فاز اول شامل پرندگانی است که در قفس های بزرگ و مناسب نگه داشته می شوند، و فاز دوم شامل پرندگانی است که در یک قفس عظیم به ابعاد ۱۰۰۰۰ متر مربع آزادانه پرواز می کنند.

در این قفس، شما می توانید با استفاده از یک پل هوایی، از بالای سر پرندگان را تماشا کنید و حس کنید که خودتان یکی از آن ها هستید.

در این مجموعه، شما با گونه های مختلف و نادر پرنده آشنا می شوید، از جمله طاووس های رنگین، شترمرغ های بلند قد، جغدهای شب بین، طوطی های صحبت کن، اردک های زینتی، قو های زیبا، و بسیاری دیگر.

ساعات کاری باغ

باغ پرندگان تهران هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۶ عصر برای بازدید باز است. شما می توانید با خرید بلیط وارد باغ شوید و از دیدن پرندگان زیبا و متنوع لذت ببرید. البته توجه داشته باشید که ساعت پذیرش پارک ممکن است زودتر تمام شود.

قیمت بلیط برای بزرگسالان ۲۰۰۰۰ تومان و برای کودکان ۱۰۰۰۰ تومان است.

شما همچنین می توانید از خدمات پارکینگ و ون استفاده کنید که هزینه جداگانه ای دارند. لطفا توجه داشته باشید که در روزهای تعطیل و اوقات پربازدید، ممکن است شلوغی و صف وجود داشته باشد، بنابراین بهتر است زودتر به این مجموعه مراجعه نمایید.

 

مدت زمان

۰ تا ۳ ساعت
۳ تا ۵ ساعت

زبان

فارسی

موقعیت فعالیت

تهران ، اتوبان بابایی

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
هیچ نظری برای این فعالیت ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
0 (بدون بررسی)
مجموع (ریال)
0 ت

مالک

k1

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها