تور 6 روزه ارمنستان

0 (بدون بررسی)
ارمنستان، ایروان
از 13,490,000 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مدت زمان

6 روز و 5 شب

نوع تور

تور روزانه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

ارمنی

درباره تور گردشگری

تور 6 روزه کشور ارمنستان ویژه جشن آب (وارداوار یا وارتاوار)

ارمنستان یک کشور کوچک اما زیبا در قفقاز است که دارای تاریخ، فرهنگ و طبیعت بسیار جذابی است. ارمنستان اولین کشوری است که مسیحیت را به عنوان دین رسمی خود پذیرفته و دارای چهار میراث جهانی یونسکو است. شما می توانید با تور ارمنستان تجربه یک سفر خوب و هیجان انگیز را به این کشور تجربه کنید.

ارمنستان همچنین به نوشیدنی های خود معروف است و دارای بزرگترین کفش چرمی قدیمی جهان است. ارمنستان در سال 2020 یکی از مقصدهای گردشگری رو به رشد جهان بود و در لیست 20 کشور رو به رشد برای گردشگری، با رشد 14.4 درصد، رتبه 12 را کسب کرد.

انواع تور ارمنستان

برای سفر به ارمنستان، شما می توانید از تور هوایی یا تور زمینی استفاده کنید. همچنین می توانید بین تور گروهی یا انفرادی انتخاب کنید. در ادامه به مقایسه مزایا و معایب هر نوع تور می پردازیم.

تور هوایی ارمنستان

تور هوایی ارمنستان با پروازهای مستقیم به پایتخت این کشور، یعنی ایروان، برگزار می شود. مدت زمان پرواز حدود 1:30 ساعت است و قابل رزرو در تاریخ های مختلف است. بعضی از مزایا و معایب تور هوایی ارمنستان عبارتند از:

مزایا تور هوایی ارمنستان

صرفه جویی در زمان: با تور هوایی، شما در کمترین زمان ممکن به مقصد خود می رسید و نگران تلف شدن وقت خود در مسیر زمینی نخواهید بود.

راحتی بیشتر: با تور هوایی، شما از سفر با اتوبوس و جابجایی وسایل خود در مرز خلاص خواهید شد.

رهایی از مشکلات برف در زمستان : با تور هوایی، شما نگران گیرکردن در برف زمستان نخواهید بود و با خط پرواز خود به راحتی به ایروان خواهید رسید.

معایب تور هوایی ارمنستان

قيمت بالاتر: قيمت تور هوایی حتی با تخفيف نيز اختلاف بسيار زيادي با تور زمينی دارد. همين مسئله مسافران را به سفر زمينی ترغيب مي کند.

اقامت در هتل های سطح پایین تر: با تور هوایی، شما با همان بودجه مجبور به اقامت در هتل های 3 یا 4 ستاره خواهید بود. اما با تور زمینی، شما می توانید با صرفه جویی در هزینه پرواز با همان بودجه در هتل های 5 ستاره اقامت کنید.

تور زمینی ارمنستان

تور زمینی ایروان با اتوبوس VIP از تهران به مرز نوردوز و سپس به ایروان برگزار می شود. مدت زمان سفر حدود 24 ساعت است و قابل رزرو در تاریخ های مختلف است. بعضی از مزایا و معایب تور زمینی ایروان عبارتند از:

مزایا تور زمینی ارمنستان

قیمت پایین تر: قیمت تور زمینی ایروان بسیار مناسب و کمتر از نصف قیمت تور هوایی است. شما با پرداخت کمتر، می توانید در هتل های بهتر و لوکس تر اقامت کنید.

لذت بردن از مسیر: مسیر زمینی ارمنستان دارای مناظر طبیعی زیبا و سبز است که شبیه به جاده چالوس است. شما در سفر با اتوبوس، می توانید از این مناظر لذت ببرید و عکس بگیرید.

خوشگذرانی با گروه: در تور زمینی، شما با گروهی از مسافران و یک تور لیدر به سفر خواهید رفت. شما می توانید با دیگران دوست شوید و لحظات شادی را در جمع تجربه کنید.

معایب تور زمینی ارمنستان

خستگی بیشتر: سفر با اتوبوس، خستگی و درد عضلات را به همراه دارد. شما باید 24 ساعت در اتوبوس نشسته و فقط در چند نقطه محدود استراحت داشته باشید.

روبرو شدن با مشکلات مرزی: در سفر زمینی، شما باید در مرز نوردوز، تشریفات مرزی را انجام دهید. در بعضی مواقع، مشکلاتی همچون قطع برق، خطای سامانه و تأخیر در صدور ویزا رخ می دهد که باعث نارضایتی و هدر رفتن زمان سفر شما خواهد شد.

قیمت تور زمینی ایروان

قیمت تور متاثر از فاکتورهای مختلفی از جمله هتل، پرواز یا اتوبوس و خدمات گردشگری می باشد. ما برای شما پکیج های ویژه اماده کرده ایم. در صورت نیاز به خدمات سفارشی یا هتل خاص می توانید با همکاران ما در خزر پرواز کاسپین با شماره : ۸۸۷۳۶۹۳۰ – ۸۸۵۳۷۷۹۱ در تماس باشید.

قیمت هر نفر در اتاق های دو تخته و 3 تخته : 13.490.000 تومان

تاریخ رفت : 22 تیر – تاریخ برگشت : 27 تیر

ویژگی ها

  • اتوبوس 25 نفری تخت شو (VIP) از تهران تا ایروان و بالعکس
  • 3 شب اقامت در هتل آنی سنترال این 4 ستاره (اتاق های new در مرکز شهر ایروان)

خدمات

  • اقامت با صبحانه
  • بیمه مسافرتی تا سقف 10000 یورو
  • یک گشت شهری رایگان با ناهار و راهنما
  • گشت های اختیاری

مدت زمان

چند روزه

زبان

ارمنی

موقعیت تور

ارمنستان، ایروان

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
نظری برای این تور ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 13,490,000 ت
0 (بدون بررسی)

مالک

مشاوره رایگان


اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

88736930 - 88537791

مالک

k1

عضویت از 1402