تور 5 روزه استانبول

0 (بدون بررسی)
استانبول
از 18,900,000 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مدت زمان

5 روز و 4 شب

نوع تور

تور روزانه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

ترکی

درباره تور گردشگری

تور 4 روزه استانبول

استانبول شهری فوق العاده است که دارای اماکن زیبا و تاریخی، معماری باشکوه، رستوران های شگفت انگیز، مناظر دیدنی، هتل ها و اماکن گردشگری متنوع، مردم مهربان و صادق، باشگاه های شبانه سرگرم کننده و یک شهر شب زنده دار است. شما می توانید در تور استانبول از جاذبه های محبوب این شهر بازدید نمایید.

در استانبول می توانید از جاذبه های محبوب مانند آیا صوفیا، کاخ توپکاپی، مسجد سلیمانیه، بازار بزرگ، کاخ دولما باغچه و سفرهای روزانه به جزیره های شاهزاده ها لذت ببرید. همچنین می توانید در قایق های لوکس به گشت و گذار در تنگه بسفر و دریای سیاه بپردازید و از غروب آفتاب دیدن کنید. استانبول یک شهر پر جنب و جوش و زنده است که همه چیز را برای گردشگران فراهم می کند.

شهر استانبول

استانبول شهری با فرهنگی چندگانه است که بر پایه تاریخ و تمدن های بیزانس و عثمانی شکل گرفته است. این شهر به عنوان پلی بین آسیا و اروپا، نمایشگاهی از هنر، معماری، موسیقی، ادبیات و فلسفه های مختلف است.

آشپزی استانبول نیز تاثیرات فراوانی از مناطق مختلف ترکیه و جهان دارد. در استانبول می توانید از غذاهای سنتی ترکی مانند کباب، دولما، بورک، لحم تابه ای، مزه، چوربا و حلوا لذت ببرید. همچنین می توانید غذاهای جدید و خلاقانه که با الهام از آشپزی دیگر نقاط جهان ساخته شده اند را نیز امتحان کنید. استانبول یک شهر پر طعم و رنگ است که هر گردشگر را به خود جذب می کند.

استانبول دارای شبکه حمل و نقل عمومی گسترده ای است که شامل اتوبوس، مترو، تراموا، فنیکولر، قطار شهری، قایق و تاکسی می باشد. این شبکه حمل و نقل به راحتی مسافران را از قاره آسیا به قاره اروپا و بالعکس منتقل می کند.

استانبول یک شهر پر جنب و جوش است که شب های آن همچنان روشن و شاد است. استانبول دارای گزینه های متنوعی برای سرگرمی و تفریح در شب است. مرکز زندگی شبانه استانبول میدان تقسیم و خیابان استقلال است که اکثر مراکز تفریحی شبانه در این منطقه قرار دارد.

پیشنهاد ما به شما برای سفر به شهر استانبول تور 4 روزه استانبول می باشد. اگر نیاز به تور خاص یا ویژه ای دارید می توانید با ما در تماس باشید یا از تورهای دیگر ما استفاده نمایید.

قیمت تور استانبول

قیمت تور متاثر از فاکتورهای مختلفی از جمله هتل، پرواز و خدمات گردشگری می باشد. ما برای شما 3 پکیج آماده کرده ایم. یک پکیج با هتل ۳ ستاره و پکیج دیگر را با هتل ۴ ستاره و پکیج نهایی و ویژه ما با هتل 5 ستاره می باشد. در صورت نیاز به خدمات سفارشی یا هتل خاص می توانید با همکاران ما در خزر پرواز کاسپین با شماره : ۸۸۷۳۶۹۳۰ – ۸۸۵۳۷۷۹۱ در تماس باشید.

هتل ۳ ستاره آل این (All INN) : قیمت هر نفر : 18.900.000 تومان

هتل ۴ ستاره گرند هالیک (Grand Halic) : قیمت هر نفر : 20.000.000 تومان

هتل 5 ستاره چر (CHER) : قیمت هر نفر : 23.000.000 تومان

 

 

ویژگی ها

  • پرواز معراج

خدمات

  • بلیط رفت و برگشت
  • اقامت با صبحانه
  • ترانسفر فرودگاهی

مدت زمان

چند روزه

زبان

ترکی

موقعیت تور

استانبول

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
نظری برای این تور ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 18,900,000 ت
0 (بدون بررسی)

مالک

مشاوره رایگان


اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

88736930 - 88537791

مالک

k1

عضویت از 1402