تور 4 روزه وان ترکیه

0 (بدون بررسی)
ترکیه ، شهر وان
از 4,500,000 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مدت زمان

4 روز و 3 شب

نوع تور

تور روزانه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

ترکی

درباره تور گردشگری

تور 4 روزه وان ترکیه

وان یک شهر زیبا و تاریخی در شرق کشور ترکیه و در کنار دریاچه وان، بزرگترین دریاچه این کشور قرار دارد. وان به میراث فرهنگی غنی، زیبایی های طبیعی و مردم مهربانش شهرت دارد. اگر به دنبال مناظر خیره کننده، غذاهای خوشمزه یا فعالیت های ماجراجویانه باشید، تور وان یکی از بهترین تورها برای شما خواهد بود.

جاذبه های گردشگری شهر وان ترکیه

برخی از جاذبه های برتر وان عبارتند از:

دریاچه وان

این دریاچه وسیع و دیدنی از سوی کوهستان ها احاطه شده و جزایر متعددی را در بر می گیرد. شما می توانید با قایق به جزیره آخدامار سفر کنید، که می توانید کلیسای ارمنی صلیب مقدس را که یک شاهکار معماری و هنر قرون وسطای است، تماشا کنید. همچنین می توانید از شنا، ماهیگیری، چادر زدن و پیک نیک در کنار دریاچه لذت ببرید.

قلعه وان

این قلعه تحسین برانگیز به قرن نهم پیش از میلاد بر می گردد، زمانی که توسط اورارتو، تمدن باستانی که بر این منطقه حکمفرمایی می کرد، ساخته شد. شما می توانید آثار قلعه را که شامل معابد، کاخ ها، دیوار ها و نقش برجسته ها است، کاوش کنید. همچنین می توانید از منظره زیبا شهر و دریاچه از روی تپه قلعه لذت ببرید.

قلعه حصاب

این قلعه باشکوه در قرن هفدهم توسط یک سلطان کرد ساخته شده و به عنوان یک قلعه و گذرگاه استفاده می شد. شما می توانید تزئینات و حکاکی های پیچیده روی دیوارها، برج ها و دروازه های قلعه را تماشا کنید. همچنین می توانید از روستای نزدیک حصاب بازدید کنید، جایی که می توانید خانه ها و مسجدهای سنتی را ببینید.

آبشار مرادیه

این آبشار زيبا در مرادیه، شهری نزدیک وان قرار دارد. شما می توانید از صدا و منظره آبی که بین درختان و سنگ ها جاری است آرامش گرفته و لذت ببرید. همچنین می توانید از آرامگاه های سلطنتی و شاهزادگان عثمانی که در قرن شانزدهم در اینجا دفن شده اند، بازدید کنید.

کاووس تپه

این یک سایت اورارتویی باستان است که به قرن هشتم پ.م برمی گردد. شما می توانید باقیمانده های یک کاخ، یک معبد، یک قلعه و یک سامانه آب را ببینید. همچنین می توانید با محمد کوشان، یکی از نوادگان زنده اورارتو، آشنا شوید که داستان ها و افسانه هایی درباره نیاکانش را به شما خواهد گفت.

غذاهای شهر وان ترکیه

وان همچنین به غذاهای خوشمزه خود که نشان دهنده تاریخ متنوع و غنی آن است، معروف است. شما می توانید غذاهایی مانند کورمه (گوشت سرخ شده)، چاغ کباب (بره برق)، پنیر اتلو (پنیر گیاهی)، مورتوقا (پنکک تخم مرغ) و بقلاوه (شیرینی پفک) را امتحان کنید. همچنین می توانید نوشیدنی های محلی مانند آیران ، سالگام (آب شلغم) و چای را امتحان کنید.

شهر وان با جاذبه ها، فرهنگ و طبیعت خود شما را شگفت زده خواهد کرد. وان یک مقصد عالی برای مسافرانی است که می خواهند چیزی متفاوت را در ترکیه تجربه کنند. اگر نیاز به یک تور اختصاصی برای سفر به وان دارید می توانید با ما در تماس باشید.

 

قیمت تور وان

قیمت تور متاثر از فاکتورهای مختلفی از جمله هتل، پرواز و خدمات گردشگری می باشد. ما برای شما یک پکیج با هتل 3 ستاره و پکیج دیگر را با هتل 4 ستاره آماده کرده ایم. در صورت نیاز به خدمات سفارشی یا هتل خاص می توانید با همکاران ما در خزر پرواز کاسپین با شماره : 88736930 – 88537791 در تماس باشید.

هتل 3 ستاره رویال برک

دو تخته : 4.500.000 تومان – سه تخته : 4.200.000 تومان – چهار تخته : 4.000.000 تومان

هتل 4 ستاره هالدی

دو تخته : 6.000.000 تومان – سه تخته : 5.800.000 تومان – چهار تخته : 5.600.000 تومان

ویژگی ها

  • اتوبوس 25 نفره تهران تا خوی
  • ترانسفر از خوی تا هتل با اسپرینتر
  • راهنمای سفر در شهر وان

خدمات

  • بلیط رفت و برگشت
  • بیمه مسافرتی
  • اقامت در هتل
  • یک گشت شهری
  • راهنمای سفر

مدت زمان

چند روزه

زبان

ترکی

سؤالات متداول

اصل و عکس گذرنامه با 6 ماه اعتبار
اسکن تمامی صفحات شناسنامه
2 قطعه عکس 4*3
عکس کارت ملی

موقعیت تور

ترکیه ، شهر وان

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
نظری برای این تور ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 4,500,000 ت
0 (بدون بررسی)

مالک

مشاوره رایگان


اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

88736930 - 88537791

مالک

k1

عضویت از 1402