تور 8 روزه آنتالیا

0 (بدون بررسی)
ترکیه، آنتالیا
از 25,570,000 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مدت زمان

8 روز و 7 شب

نوع تور

تور روزانه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

ترکی

درباره تور گردشگری

تور آنتالیا: شهر ساحل فیروزه‌ای ترکیه

آنتالیا یکی از زیباترین و محبوب‌ترین شهرهای ترکیه است که در جنوب غربی این کشور و کنار دریای مدیترانه قرار دارد. این شهر ساحلی رو به رشد با دارای جاذبه‌های فراوان برای گردشگران از سراسر دنیا است. از بافت تاریخی و فرهنگی منطقه قلعه‌ایچی (درون قلعه) تا سواحل زیبا و هتل‌های لوکس، تور آنتالیا همه چیز را برای یک سفر خاطره‌انگیز در اختیار شما قرار می‌دهد.

آنتالیا در دره‌ای ساحلی واقع شده که با رشته کوه‌های تاروس محاصره شده است. مساحت این شهر ۱۴۱۷ کیلومتر مربع و ارتفاع متوسط آن از سطح دریا ۳۵ متر است. جمعیت آن بالغ بر ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر است که در فصول گردشگری به بیش از دو برابر می‌رسد. زبان رسمی آن ترکی استانبولی و واحد پول آن لیر ترکیه است.

آنتالیا دارای آب و هوای مدیترانه‌ای است که به معنای تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های ملایم و مرطوب است. دمای متوسط سالانه آن حدود ۱۸ درجه سانتیگراد است. بهترین زمان برای سفر به آنتالیا از اواسط بهار تا اواسط پاییز است که هوا خنک و خشک است و شما می‌توانید از فعالیت‌های ساحلی لذت ببرید.

آنتالیا چگونه به نام ساحل فیروزه ای شناخته شده است؟

آنتالیا به علت دارابودن سواحل زیرباغ با آب فیروزه ای و شن‌های سفید رنگ به نام ساحل فیروزه ای شناخته شده است. این سواحل به خصوص در منطقه کمر (Kemer) وجود دارند که ۴۰ کیلومتری جنوب غربی آنتالیا است.

در این منطقه شما می‌توانید از هتل‌های ۵ ستاره، پارک‌های آبی، مراکز خرید و رستوران‌های متنوع استفاده کنید. همچنین می‌توانید از فعالیت‌های مختلفی مانند شنا، قایق‌رانی، غواصی، پاراگلایدینگ و جت اسکی لذت ببرید.

آنتالیا چه جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی دارد؟

آنتالیا نه تنها به خاطر سواحل زیبایش معروف است بلکه به علت دارابودن آثار باستانی و فرهنگی بسیاری نیز شهرت دارد. یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های تاریخی آنتالیا منطقه قلعه‌ایچی (Kaleiçi) است که در قسمت قدیمی شهر قرار دارد.

این منطقه با خانه‌های رنگین و خیابان‌های پرپیچ و خم خود نمایشگاه زنده‌ای از تاریخ و فرهنگ آناتولی است. در این منطقه شما می‌توانید بناهای تاریخی مانند قلعه یوسف پاشا، بادگیر حجر الدین، مسجد تکلو، باغ گولبانو، دروازه هادرین و باغ حدران را ببینید. همچنین می‌توانید از بازارچه‌ها، کافه‌ها و رستوران‌های سنتی این منطقه دیدن کنید.

قیمت تور آنتالیا ترکیه

قیمت تور متاثر از فاکتورهای مختلفی از جمله هتل، پرواز و خدمات گردشگری می باشد. ما برای شما پکیج های ویژه اماده کرده ایم. در صورت نیاز به خدمات سفارشی یا هتل خاص می توانید با همکاران ما در خزر پرواز کاسپین با شماره : ۸۸۷۳۶۹۳۰ – ۸۸۵۳۷۷۹۱ در تماس باشید.

خدمات

  • پرواز رفت و برگشت
  • ترانسفر فرودگاهی
  • راهنمای فارسی زبان
  • اقمت در هتل
  • بیمه مسافرتی
  • بار مجاز 20 کیلوگرم

مدت زمان

چند روزه

زبان

ترکی

موقعیت تور

ترکیه، آنتالیا

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
نظری برای این تور ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 25,570,000 ت
0 (بدون بررسی)

مالک

مشاوره رایگان


اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

88736930 - 88537791

مالک

k1

عضویت از 1402