از 0 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

اقامتگاه بومگردی دیلباب کوچصفهان

0 (بدون بررسی)
بین کوچصفهان و لولمان، کرباسده، اقامتگاه بومگردی دیلباب

درباره اتاق

اقامتگاه بومگردی دیلباب کوچصفهان

اگر به دنبال یک تجربه روستایی و طبیعت گردی در استان گیلان هستید، اقامتگاه بومگردی دیلباب کوچصفهان می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. این اقامتگاه در روستای کرباسده واقع شده است و فاصله آن تا جاده اصلی ۸ دقیقه، تا دو راه انزلی و دریای حاجی بکنده ۳۰ دقیقه، تا لاهیجان از سمت شرق ۳۰ دقیقه و تا رشت از سمت غرب ۴۰ دقیقه است.

امکانات و خدمات

این اقامتگاه شامل دو سوئیت ۵۰ متری با اتاق خواب و امکانات مدرن مثل پکیج، کولر گازی و سرویس بهداشتی فرنگی است. همچنین یک رستوران محلی با آشپزهای ماهر و مواد اولیه تازه و محلی نیز در این مجموعه وجود دارد.

ظرفیت هر سوئیت تا ۵ نفر (۳ نفر پایه + تا ۲ نفر اضافه) است. قیمت هر نفر اضافه به ازای هر شب ۱۰۰ هزار تومان است.

جاذبه‌های گردشگری نزدیک به اقامتگاه بومگردی دیلباب کوچصفهان

این اقامتگاه دارای چشم انداز و جاذبه های گردشگری بسیاری می باشد که می تواند تجربه یک سفر لذت بخش را برای شما فراهم کند. از جمله جاذبه‌های گردشگری نزدیک به این اقامتگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دریاچه حاجی بکنده

این دریاچه زیبا و آرام در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از اقامتگاه قرار دارد و مکان مناسبی برای تفریح، قایق سواری، ماهی گیری و عکاسی است.

پارک جنگلی لاهیجان

این پارک زیبا و سرسبز در فاصله ۳۰ دقیقه‌ای از اقامتگاه واقع شده است و دارای آلاچیق‌ها، فضای بازی کودکان، رستوران و کافی شاپ است.

موزه رودخان

این موزه در قلعه تاریخی رودخان قرار دارد و نمونه‌هایی از لباس‌ها، سلاح‌ها، سکه‌ها، ظروف و اسناد تاریخی را به نمایش می‌گذارد. فاصله این موزه تا اقامتگاه ۴۵ دقیقه است.

اگر مایل به سفر به این اقامتگاه زیبا در گیلان هستید، می توانید برای یک رزرو بی دردسر و آسان با کارشناسان ما در تماس باشید.

 

امتیاز و موجودی

موقعیت اجاره

بین کوچصفهان و لولمان، کرباسده، اقامتگاه بومگردی دیلباب

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
خواب
0/5
مکان
0/5
سرویس
0/5
پاکیزگی
0/5
اتاق ها
0/5
نظری برای این ملک استیجاری ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
0 (بدون بررسی)
  • 1403/7/27
  • 1403/7/28
مجموع (ریال)
0 ت

مالک

k1

عضویت از 1402