از 0 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

اقامتگاه بوم گردی پیله بابا رشت

0 (بدون بررسی)
گیلان، رشت ، کچا

درباره اتاق

خانه گلی پیله بابا | اقامتگاه بوم گردی پیله بابا در رشت

اگر دنبال یک تجربه خاطره‌انگیز و متفاوت از سفر به شمال هستید، خانه گلی پیله بابا را از دست ندهید. اقامتگاه بوم گردی پیله بابا در روستای کچا شهرستان رشت قرار دارد و با معماری سنتی و دکوراسیون بومی شما را به گذشته باز می‌گرداند.

خانه گلی پیله بابا دارای 5 اتاق با ظرفیت 30 نفر است که با وسایل ساده و روستایی مجهز شده‌اند. سرویس بهداشتی و حمام هم به صورت مشترک در بالکن قرار دارند. در این خانه روستایی می‌توانید صبحانه محلی لذیذ و سالم را با چای داغ زغالی نوش جان کنید.

خانه گلی پیله بابا در منطقه‌ای جنگلی و زیبا واقع شده است که فرصت‌های زیادی برای تفریح و گردشگری فراهم می‌کند. شما می‌توانید از جنگلنوردی، بازدید از شالیزارها و دریاچه سراوان، آبشار کچا، موزه سنتی شمال ایران و خانه میرزا کوچک خان لذت ببرید. همچنین می‌توانید با فرهنگ و آداب و رسوم محلی تالش آشنا شوید و غذاهای خوشمزه آن‌ها را امتحان کنید.

پس از چندین روز فعاليت، هيچ چيز به اندازه يک خواب عميق در يک خانه روستائى نمی چسبد. پس نگذاريد كسى جاتون رو بگيره

چشم انداز و ویو بی نظیر این اقامتگاه رو به جنگل و مراتع سر سبز روستا می باشد و می تواند تجربه خاطره انگیزی را برای شما به ثبت برساند.

اگر مایل به سفر به یک منطقه سر سبز و آرام هستید، این اقامتگاه بوم گردی می تواند یکی از مقاصد عالی برای گذراندن تعطیلات شما باشد. برای رزرو این اقامتگاه می توانید با همکاران ما در مجموعه گردشگری و مسافرت هوایی خزر پرواز کاسپین در تماس باشید.

همچنین اگر نیاز به مشاوره در مورد سایر مقاصد گردشگری دارید، همکاران ما می توانند به شما در این مورد کمک کنند. برای این منظور می توانید به صورت تلفنی با ما در تماس باشید.

 

امتیاز و موجودی

موقعیت اجاره

گیلان، رشت ، کچا

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
خواب
0/5
مکان
0/5
سرویس
0/5
پاکیزگی
0/5
اتاق ها
0/5
نظری برای این ملک استیجاری ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
0 (بدون بررسی)
  • 1403/6/18
  • 1403/6/19
مجموع (ریال)
0 ت

مالک

k1

عضویت از 1402