بلیط هواپیما ارزان از کجا بخرم ؟

آیا به دنبال خرید بلیط هواپیما ارزان هستید ؟ تو سایت های مختلف دنبال گرفتن ارزان ترین بلیط هواپیما هستید ؟ نگران نباشید خزر پرواز کاسپین همونجایی هستش که شما می تونید بلیط هواپیما را با ارزونترین قیمت ممکن خریداری کنید.

چطور بلیط هواپیما ارزان خریداری کنیم ؟

اگر در انتخاب زمان سفر محدودیت خاصی ندارید و تاریخ مشخصی رو برای سفر خودتون انتخاب نکردید، می تونید با یک بررسی کوتاه به بهترین قیمت ممکن بلیط تو ماه مورد نظر خودتون برسید.

محدودیت تو زمان سفر، انتخاب شما رو محدود می کنه و شانس شما را برای پیدا کردن بلیط ارزان قیمت کاهش میده.

سعی کنید قیمت بلیط رو تو چند هفته مختلف بررسی کنید و از میان ایرلاین های مختلف و ساعت ها بهترین انتخاب رو نسبت به شرایط خودتون داشته باشید.

البته اگه خودتون برای پیدا کردن بهترین قیمت مشکل دارید یا اینکار براتون سخته یا زمان کافی برای اینکار رو ندارید می تونید از کارشناسان ما برای این مورد کمک بگیرید. کارشناسان مجموعه بسته به بازه زمانی که براشون مشخص می کنید، تاریخ و ساعت های مختلف رو بررسی می کنن و بهترین پرواز رو براتون انتخاب می کنن.

کمترین و بیشترین قیمت بلیط هواپیما

برای مسیر های تفریحی معمولا روزهای سه شنبه و چهارشنبه ، بالاترین قیمت بلیط رو داریم و معمولا تورها به دلیل تعطیلی آخر هفته این روزها برگزار میشن و تقاضا برای این روزها بیشتره، برای همین پرواز هم به دلیل افزایش تقاضا با افزایش قیمت روبرو میشه.

بر عکس این مورد هم در مورد روزهای اول هفته صدق می کنه که مسیر رفت به سمت مقاصد تفریحی با کاهش تقاضا روبرو میشن و معمولا میشه بلیط هواپیما رو با قیمت مناسب تری تهیه کرد.

برای مسیرهای کاری بسته به مسیر معمولا روزهای اول هفته یا روزهایی که تغییر شیفت اتفاق میفته با افزایش تقاضا روبرو میشه و معمولا قیمت بلیط هواپیما تو اون روزها با افزایش قیمت روبرو میشه اما آخر هفته ها مسیر رفت با قیمت کمتری به مسافران ارائه میشه.

اما به این نکته توجه داشته باشید در شرایط عادی ، معمولاً یک لگ ( مسیر ) پرواز چه رفت یا برگشت با بالاترین قیمت به فروش می رسه و لگ دیگر با قیمت مناسب تر به مسافران ارائه میشه که این افزایش یا کاهش قیمت بر اساس تقاضا تعیین میشه.