تله کابین توچال

0 (بدون بررسی)
تهران، ولنجک
از 0 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مدت زمان

نوع فعالیت

تور ویژه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

فارسی

درباره فعالیت

تله کابین توچال

تله کابین توچال یکی از بزرگترین و طولانی‌ترین خطوط کابل راه در دنیا است که مسافران را از ارتفاع ۱۹۰۰ متری از سطح دریا به قله توچال در ارتفاع ۳۶۸۰ متری می‌برد. این تله کابین دارای سه خط اصلی و سه خط تله س یژ و یک خط تله اسکی است که به هفت ایستگاه منتهی می‌شود. هر یک از این ایستگاه‌ها دارای امکانات تفریحی و ورزشی مختلفی هستند.

امکانات تله کابین توچال

پیست اسکی

پیست بین المللی توچال نزدیک‌ترین پیست اسکی به پایتخت است که در فصول زمستان و بهار قابل استفاده است. در این پیست می‌توانید لوازم اسکی را اجاره کنید و از مربیان مجرب آموزش ببینید.

سورتمه

سورتمه یک نوع لغزنده است که با آن می‌توانید روی برف لغزید و هیجان را تجربه کنید. در تله کابین توچال مسیر سورتمه وجود دارد که با دیدن منظره زیبای شهر لذت ببرید.

بام تهران

بام تهران نقطه شروع خط اول تله کابین است که در آن می‌توانید تمام شهر را با چشم ببینید. در بام تهران رستوران، فروشگاه، پارک بازی و آلاچیق وجود دارد.

اسکای پارک

اسکای پارک یک پارک هوایی است که در آن مسیر های مختلف طناب دار، پل های معلق، زیر آب رفتن، پرواز با بادبادک و … وجود دارد.

پارک جنگل

پارک جنگل یک پارک طبیعت است که در آن مسیر های پیاده روی، دوچرخه سواری، سنگ نوردی، آلاچیق، رستوران و … وجود دارد.

پارک علم و فناوری

پارک علم و فناوری یک پارک علمی است که در آن نمایشگاه های مختلفی از علوم مختلف وجود دارد. در این پارک می‌توانید با علوم جذاب و جالب آشنا شوید و از آزمایشگاه ها و کارگاه ها استفاده کنید.

هتل توچال

هتل توچال یکی از مرتفع‌ترین هتل های جهان است که در ایستگاه هفتم تله کابین قرار دارد. این هتل دارای اتاق های مختلفی است که می‌توانید با رزرو آنلاین از آنها استفاده کنید. در این هتل رستوران، کافی شاپ، سالن ورزشی و … وجود دارد.

نحوه خرید بلیط

برای خرید بلیط می‌توانید به صورت حضوری به فروشگاه بلیط در بام تهران مراجعه کنید یا به صورت آنلاین از طریق سایت رسمی توچال یا سایر سایت های خرید بلیط اقدام کنید. قیمت بلیط تله کابین توچال بستگی به فصل، روز هفته، نوع خط و نوع بلیط دارد. برای مشاهده قیمت های به روز بلیط این مجموعه به سایت رسمی توچال مراجعه کنید.

زبان

فارسی

موقعیت فعالیت

تهران، ولنجک

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
هیچ نظری برای این فعالیت ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
0 (بدون بررسی)
مجموع (ریال)
0 ت

مالک

k1

عضویت از 1402