رزرو بلیط هواپیما در پروازهای داخلی

رزرو بلیط هواپیما از روش های گوناگون امکان پذیر است. شما می توانید با مراجعه حضوری یا در منزل خود کار رزرو و خرید بلیط های خود را به راحتی و در کمتر از چند دقیقه انجام دهید.

روش های رزرو بلیط هواپیما

برای رزرو بلیط هواپیما شما می توانید از روش های مختلفی استفاده نمایید که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند.

در ادامه با برخی از این روش ها آشنا می شویم :

رزرو و خرید بلیط هواپیما از طریق مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی و گردشگری

یکی از روش های سنتی خرید بلیط هواپیما، مراجعه به آژانس های ارائه دهنده خدمات فروش خدمات گردشگری می باشد. در این روش مسافر با مراجعه حضوری به یک دفتر خدمات مسافرتی درخواست خود را به کانتر فروش بلیط ارائه داده و رزرو بلیط توسط کانتر برای مسافر انجام می شود.

در این روش بعد از رزرو، مبلغ بلیط توسط صندوق به صورت نقدی یا از طریق دستگاه POS دریافت شده و بعد از پرداخت بلیط مورد نظر برای مسافر صادر می شود.

رزرو بلیط هواپیما از طریق تماس تلفنی

یکی از روش های متداول دیگر برای رزرو و خرید بلیط، تماس تلفنی با دفاتر خدمات مسافرتی می باشد. در این روش مسافر درخواست خود را از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیامک برای کانتر فروش ارسال می کند.

بعد از تائید بخش فروش شماره کارت به مسافر اعلام می شود یا لینک پرداخت از طریق پیامک برای ارسال می شود. پس از پرداخت مبلغ، بلیط برای مسافر صادر شده و از طریق ایمیل یا تلفن همراه برای او ارسال می شود.

رزرو آنلاین بلیط هواپیما از طریق سایت های فروش بلیط هواپیما

آسانترین روش برای رزرو و خرید بلیط استفاده از سایت های فروش بلیط هواپیما و خدمات گردشگری به صورت آنلاین و بر خط می باشد. در این روش با مراجعه به سایت مربوطه ابتدا مبدا و مقصد و تاریخ سفر و تعداد مسافران را انتخاب کرده و روی دکمه جستجو کلیک می کنید.

در ادامه به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید ساعت پرواز و ایرلاین خود را از میان گزینه های موجود در بازار انتخاب نمایید.

بعد از انتخاب پرواز به صفحه ای منتقل می شوید که می توانید اسامی مسافران و مشخصات فردی آنها و یک ایمیل یا شماره تماس برای اطلاع رسانی را وارید کنید. بعد از وارد کردن اطلاعات مسافران و چک کردن اطلاعات پرواز به صفحه تسویه حساب منتقل شده و می توانید از میان روش های موجود ( کیف پول / اعتبار / درگاه پرداخت بانکی ) مبلغ سفارش خود را پرداخت کرده و بعد از پرداخت مبلغ بلیط خود را دریافت نمایید.

در حال حاضر این روش یکی از متداول ترین روش ها در رزرو بلیط هواپیما می باشد.

رزرو بلیط هواپیما از طریق اپلیکیشن های فروش خدمات گردشگری یا نسخه های PWA

روش دیگر برای خرید بلیط استفاده از اپلیکیشن های مختلف گردشگری می باشد که شما می توانید با دانلود و نصب آنها در گوشی های اندرویدی یا استفاده از نسخه های تحت وب (PWA) در گوشی های آیفون نسبت به رزرو و خرید اقدام نمایید.

شما با جستجو و انتخاب پرواز و وارد کردن اطلاعات فردی رزرو خود را انجام می دهید و در انتها با ورود به درگاه بانکی مبلغ سفارش خود را پرداخت نموده و می توانید بلیط خود را دریافت نمایید.

 

شما می توانید از طریق قسمت جستجو پرواز سایت در صفحه اصلی نسبت به رزرو بلیط اقدام نمایید. در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی، کارشناسان ما آماده پاسخگویی به مشکلات و راهنمایی شما برای رزرو بلیط در کوتاه ترین زمان ممکن و بهترین قیمت می باشند.