از 0 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مزرعه بوم گردی تی باغ فومن

0 (بدون بررسی)

درباره اتاق

تی باغ فومن: تجربه بومگردی در میان باغات چای

اگر به دنبال یک اقامتگاه بومگردی در گیلان هستید که هم طبیعت زیبا و هم امکانات راحتی را به شما ارائه دهد، تی باغ فومن را از دست ندهید. این مزرعه گردشگری در فاصله 5 کیلومتری شهر فومن و در مسیر ماسوله قرار دارد و دارای 8 اتاق با ظرفیت 32 نفر است.

هر اتاق با سبک معماری سنتی و مدرن طراحی شده است و دارای تراس، حمام و سرویس بهداشتی اختصاصی است. تی باغ فومن در باغ چای واقع شده است و چشم‌انداز فوق‌العاده‌ای از کوه‌های ماسوله را به شما نشان می‌دهد.

شما می‌توانید در این اقامتگاه لذت یک صبحانه خاص را تجربه کنید و همچنین از جاذبه‌های نزدیک به آن مانند قلعه رودخان، ماسوله و دریاچه سقالکسار دیدن کنید. برای رزرو تی باغ و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در تماس باشید.

باغ چای فومن منظره‌ای فوق‌العاده از کوه‌های ماسوله را به شما نشان می‌دهد و شما می‌توانید در تراس اتاق خود لحظات آرامش‌بخش را تجربه کنید. ویو اتاق شما باغ چای می باشد که می تواند آرامش خاصی را در طول اقامت در این مجموعه به شما بدهد.

جاذبه های گردشگری نزدیک اقامتگاه بومگردی باغ چای

از جمله جاذبه های زیبا و نزدیک به این اقامتگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

قلعه رودخان

یک قلعه تاریخی و باشکوه در روستای فومنات که در فاصله 40 دقیقه‌ای از اقامتگاه قرار دارد.

ماسوله

یک روستای تاریخی و زیبا در کوه‌های البرز که به خاطر معماری منحصر به فرد و سنتی خود مشهور است. فاصله این روستا تا اقامتگاه 40 دقیقه است.

دریاچه سقالکسار

یک دریاچه طبیعی و زیبا در شمال شرق شهرستان فومن که در فصول مختلف سال منظره‌ای دیدنی را به نمایش می‌گذارد. فاصله این دریاچه تا اقامتگاه 40 دقیقه می باشد.

امکانات

تهویه هوا

امتیاز و موجودی

موقعیت اجاره

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
خواب
0/5
مکان
0/5
سرویس
0/5
پاکیزگی
0/5
اتاق ها
0/5
نظری برای این ملک استیجاری ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
0 (بدون بررسی)
  • 1403/5/6
  • 1403/5/7
مجموع (ریال)
0 ت

مالک

k1

عضویت از 1402

بررسی سایر گزینه ها