تور 4 روزه شیراز

0 (بدون بررسی)
شیراز
از 0 ت
0
(0 بررسی)
بررسی

مدت زمان

4 روز و 3 شب

نوع تور

تور روزانه

اندازه گروه

نامحدود

زبان

___

درباره تور گردشگری

تور 4 روزه شیراز

شیراز یکی از شهرهای مهم گردشگری ایران است که به شهر شاعران، ادبیات و گل‌های زیبا معروف است. شیراز همچنین برای بسیاری از ایرانیان به عنوان شهر باغ‌ها شناخته می‌شود زیرا در سراسر شهر باغ‌ها و درختان میوه‌ای وجود دارد، مانند باغ ارم. این شهر یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران در جهان است و شما می توانید با تور شیراز از این شهر زیبا بازدید نمایید.

جاذبه‌های گردشگری شیراز

شیراز دارای جاذبه های گردشگری زیادی می باشد ، بعضی از جاذبه‌های گردشگری این شهر عبارتند از:

مسجد نصیرالملک

یکی از زیباترین و مهمترین بناهای معماری جنوب ایران که در پایان قرن نوزدهم ساخته شده و با تابش نور خورشید از پنجره‌های رنگین کام خود، منظره‌ای فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد.

آرامگاه حافظ

جایی که می‌توانید با حافظ، یکی از بزرگترین شاعران ایران و جهان، آشنا شوید و فال حافظ بگیرید.

آرامگاه شاهچراغ

جایی که سید میر احمد، یکی از برادران هفده‌گانه امام رضا، در سال ۸۳۵ میلادی توسط خلافت کشته شده و پیکرش در آنجا به خاک سپرده شده است. داخل آستانه با آینه‌کاری‌های بسیار زیبا و هندسی تزئین شده است.

باغ نارنجستان

باغ کوچک و دلپذیر شیراز که در دوران قاجار ساخته شده و خانه قوام الملک را در بر می‌گیرد. خانه قوام الملک یک بنای تاریخی با تزئینات رنگین و نقش‌برجسته است که در حال حاضر به عنوان موزه استفاده می‌شود.

بازار وکیل

بازار قدیمی و پُرطَمَطَمِ شیراز که در دوران زند ساخته شده و دارای فروشگاه‌های مختلف، حمام تاریخی، مسجد زیبا و سروستان است.

شیراز همچنین یکی از مراکز فرهنگی و تاریخی ایران است که دارای بسیاری از آثار باستانی، معماری و هنری است. شیراز در دوره‌های مختلف تاریخ ایران نقش مهمی داشته و شاهد رویدادهای تاریخی بوده است. برخی از جنبه‌های فرهنگی و تاریخی شیراز عبارتند از:

شیراز محل تولد چندین شاعر، دانشمند، فیلسوف و متفکر بزرگ ایرانی است که در ادبیات و علوم اسلامی تأثیرگذار بوده‌اند. مثلاً سعدی، حافظ، عطار، قطب الدین شیرازی و ملاصدرا از جمله این شخصیت‌ها هستند.شیراز در دوران ساسانیان یکی از شهرهای مهم این دودمان بود و در آن زمان به نام تیراژیس یا تیراژش شناخته می‌شد.

در دوران صفویان نیز شیراز به عنوان یک استانداری مستقل و قلمرو خودمختار حکومت می‌کرد.

شیراز در دوران زندیه به عنوان پایتخت ایران انتخاب شد و کریم خان زند با ساخت و بازسازی بسیاری از بناهای زیبا و تاریخی شیراز را به شکوفایی رساند. بعضی از این بناهای زندیه عبارتند از: بازار وکیل، حمام وکیل، مسجد وکیل، سروستان، آرامگاه کریم خان زند و قلعه کریم خان.

برای بازدید از این شهر زیبا می توانید از تور شیراز 4 روزه ما استفاده نمایید ، یا در صورت نیاز به یک تور اختصاصی با کارشناسان ما در تماس باشید.

موقعیت تور

شیراز

بررسی

0/5
دارای امتیاز نیست
(0 بررسی)
بسیار عالی
0
خیلی خوب
0
متوسط
0
خیلی ضعیف
0
بسیار بد
0
نظری برای این تور ثبت نشده - در حال نمایش 1 تا 0

نوشتن یک نظر

از: 0 ت
0 (بدون بررسی)

مالک

مشاوره رایگان


اگر نیاز به مشاوره رایگان دارید با کارشناسان ما در تماس باشید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان می باشند.

88736930 - 88537791

مالک

k1

عضویت از 1402